Helló!

10 évesek lettünk! ÉLJEK, ÉLJEK!

That's all, folks!

"Egyszerű figurák egyszerű életet élnek, nem veszik észre, ha saját lábukra lépnek." (C.A.F.B. -Budapest) http://www.youtube.com/watch?v=Uc6oPmmLxUM

nota bene!

"No soy un libertador. Los libertadores no existen. Son los pueblos quienes se liberan a si mismos."


(Ernesto "Che" Guevara)

FONTOS!

Internet Explorer használata esetén kisebb kompatibilitási problémák léphetnek fel.

(Ha ugyan használ még valaki IE-t.)

Bejegyzések

Friss topikok

Címkék

+n (1) 130 (1) 4K! (1) aaron swartz (1) ABBA (1) Agárd (1) Agnetha Fältskog (1) akarsz-e játszani (1) akt (1) Alföldi Róbert (1) államfő (2) Angela Merkel (1) árpa attila (1) ATV (1) audio (2) Az 50 legjobb film (1) Az ötödik pecsét (1) A hét mesterlövésze (1) a jó sör ó (1) a nemzet színésze (1) Bächer Iván (1) Bajnai Gordon (3) bajnokság (1) Balatonfüred (1) Bayer Zsolt (1) Bella étterem (1) BKV (2) Blaskó Péter (1) BMX (1) Bódi László (1) bor (1) bors (1) BuBi (1) budapest (5) Budapest Pride (2) bullshit (1) bulvár (10) bűnözés (2) celeb (3) cigány (4) cigánykérdés (5) cigánypecsenye (1) Cipő (1) cipő (1) Cser-Palkovics András (1) Csikar (1) csillag (1) csobot adél (1) Csutora étterem (1) deck (1) Dégi István (1) Deutsch Tamás (1) dohány (1) ECHO TV (1) Edda Művek (1) eger (1) Egervári Sándor (1) Együtt (1) Együtt 2014 (1) elefes (1) élelmiszer (1) emléknap (1) én kérek elnézést (2) Erdős Virág (1) errevarjálgombot! (1) étkezés (1) Európa (1) ezmiez (1) Fábri Zoltán (1) Facebook (1) Faragó (1) fekete györgy (1) fekvőrendőr (1) film (2) Fischer Annie (1) Fletó (1) foci-EB (4) Fölszállott a páva (1) Full Metal jacket (1) Ganxsta Zolee (1) Gerendás Péter (1) Gíró-Szász (1) gonzó a moziban (1) Gyarmati Fanni (1) gyász (1) Gyilkos túra (1) Hajdú-Bét (1) hajdú péter (1) Hajdú Péter (2) halloderozikate (1) Heineken (1) Hír24 (1) híradó (1) holokauszt (1) homár by malac (3) Horthy Miklós (1) Hunvald György (1) idióták (1) Illovszky Rudolf (1) Indul a bakterház (1) internetadó (1) irodalom (1) istenes bence (1) István a király (1) jánoshalma (1) János Károly (1) Japan Shinsei Symphony Orchestra (1) Járóka (2) Járóka Lívia (2) Jobbik (1) Juan Carlos (1) Juhász Gyula (1) kampányfinanszírozás (1) kazetta (2) Kettős mérce (1) kilakoltatás (1) király (1) Kőbánya (1) Kocsis Máté (1) költészet (2) komolyzene (3) koncesszió (1) Kossuth-díj (1) közélet (51) közszolgálat (1) kultúra (10) Kunhalmi Ágnes (1) Kurvaanyátokat! (1) labdarúgás (5) leopold múzeum (1) libegő (1) london (1) london 2012 (1) lord (1) lord együttes (1) löwenbräu (1) mackójelenti (3) mackó jelenti (1) magnó (1) Magyar Telekom (1) mákosguba (1) Malcolm Frager (1) március 15. (1) média (1) Mesterházy Attila (4) meztelen férfiak (1) migránsok (1) mindegyhogymit (1) MLSZ (1) mma (1) MobilTV (1) Moldova György (1) Mozart (1) mozi (2) MSzP (2) musical (1) naív ügyfél (1) Németország (1) Nemzeti Dohány Zrt. (1) norbert (1) nosztagia (1) nosztalgia (6) Óbuda (1) óhogyazakistúrsiessenbeléje (17) Olvasztó Imre (1) orbán viktor (1) Orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Osztolykán Ágnes (1) Pálffy István (1) pályázat (1) Pannonhalmi Apátság (1) Papp Réka Kinga (1) Párbaj (1) pettyegetett kiszolgálás (2) pocsék áruk fóruma (1) politika (19) Puch László (1) Puskin (1) Puzsér Róbert (1) R.I.P. (4) Radnóti Miklós (1) rasszizmus (1) Regős Bendegúz (1) réka (1) Rey de España (1) rock (1) roma (2) roma büszkeség (1) roma integráció (2) roma march! (1) Ronin (1) rtl klub (1) rubint (1) Rudolf Barshai (1) sajtószabadság (1) Sándor Károly (1) Sánta Ferenc (1) Sarka Kata (2) schobert (1) Schobert Norbert (1) sehonnai bitang ember (1) Semjén Zsolt (1) Setét Jenő (1) Soós Imre (1) sopron (1) sör (2) spin-off (1) sport (7) Steiner Kristóf (2) Szabad Európa (1) Szabó Zsófi (1) Szerb Antal (1) szinti és roma (1) szurkolói regisztráció (1) Szvjatoszlav Richter (1) Tamás Gáspár Miklós (1) Tárki (1) Tiffán Zsolt (1) Törőcsik András (1) tőzsde (1) trafik (1) Tricollis (1) troli (1) trolibusz (1) tudomány (1) Ukrajna (1) Update1 (1) updateminuszegy (5) választás (2) Vasa (1) Vas Imre (1) vatizit? (1) vers (2) vesszőparipázás (1) Vidámpark (1) Vitézi Rend (1) vízilabda (1) voks 2021 (2) vörös (1) vörös csillag (1) vv anikó (1) vv zsófi (1) Wintermantel Zsolt (1) Wolfgang Amadeus Mozart (1) x-faktor (1) XVIII. ker (1) zene (9) ziu (1) ziu-9 (1) zsír (1) Címkefelhő

gumicukor szótár

1. kúrnám
2. sajnállak
3. irigykeCC
4. te mit tettél le az asztalra?
5. zeppelni
6. ez miért hír?
7. ki ez?
8. médiaribanc
9. ha elöbb leszopsz!
10. poronty szindróma
11. punna
12. ...az ilyenek miatt tart itt ez az ország
13. zsírdisznó
14. miért nem csináltok egy privát csetszobát
15. szilikon
16. dugnám, mint a lopott biciklit
17. fostalicska
18. "gondolj bele, mi van akkor, ha ez a te családoddal történik?"
19. agyhalott
20. repedt sarki
21. liptaikucu
22. képzeld van skajpom:)
23. csöcs:)
24. rászarnék a mellére és szétpaskolnám strandpapuccsal :)
25. Ő már vitte valamire
26. a szája meg mint a szopós-békáé
27. bikicsunáj
28. sunáznám
29. subáznám
30. meztelenül rákjárásban
31. blokkolnám
32. szúrnám a fosóját/fingóját
33. szurikáták tök állatok
34. szívnám már azt a jó kis kórházi gázt
35. pusztulj-gurulj
36. megdoblak cicakakával
37. legalja
38. "első"
39. savanya a szőlő nektek
40. púzóba/popóba engedi?
41. háj
42. szifon
43. PROMO, promózik, prometto
44. És akkor most énekeljük el a Csillagdalt!
45. Mazsola és Tádé, a faxom a szádé :)
46. béla?
47. van az a pénz
48. banooon
49. Hol van Kaly?
50. napi lindszi / stohl /
51. nyestesedjünk
52. retekklub
53. van egy cigid?
54. szánalmasak vagytok
55. ti sose dolgoztok?
56. sztivin szegál rózsája
57. eddig se néztem ezt a szart
58. nincs tévém
59. fikagépek
60. a ... poszthoz mé nem lehet kommentelni?
61. belterjes köcsögök
62. picsuka
63. kulturpolitika
64. gusztustalan antropomorfizáció
65. mi van veletek? semmi?
66. nem figyelsz, nem koncentrálsz
67. én nyertem az egyidejű komment versenyt!
68. EKV
69. megpusztult, mint Nessi
70. 100.!
71. fosódelfing
72. Kibaszott Blog Motor
73. ó, hogy pöcsözze a Kozsó!
74. MI, HA?
75. nem figyelsz, nem koncentrálsz
76. Te nézd... Gondold át!
77.. ánuszrózsa
78. kávét? cégeset
79. el lesz verve lánccal (by Senta)
80. rád ül a szumós
81. oszi, nemoszi, nem kap mást
82. ...de én vagyok a hülye, hogy ezt/erre elolvastam/rákattintottam
83. szégyenlem, hogy magyar vagyok
84. 5000.!
85. üdv a klubban!
86. rakj föl egy képet magadról/nődről/hapsidról/pingvinedről
87. nem értem, miért nem egy gyári munkással, vagy hidegburkolóval, villanyszerelővel, ..., jött össze?
88. vigyázz, mer' megtalállak, lenyomozom az IP címed !
89. a Terry Black / a Kolosy kurva annyát !
90. dingókutyák
91. mit akartál ezzel a kommentel közölni?
92. irigylem a problémádat
93. dubajozik
94. damuznám
95. akkor én leszarom, te ráturházol, Johnny meg a kupacra helyezi a fogselymét
96. a hal minden létforma számára mérgező
97. kommentelés a legfölsőbb szinteken
98. ... ezt már írtam!
99. ... hogy ne szakadjon meg a lánc(?)
100. most végre kimutattad a fogad sárgáját
101. Ryby csak önmagát adja
102. jó magyar mentalitás
103. apa kezdődik!
104. popcornt valaki?
105. ti elolvassátok a postot mielőtt kirakjátok?
106. ti ezért pénzt kaptok?
107. időspirálba kerültem!
108. azt hittem ennél nincs lejjebb / mindig van lejjebb
109. megérett a világ a pusztulásra
110. húskos
111. megstrausskahnolnám
112. ordas glammodell
113. gülüszemű csivava
114. Fendi-szakajtó
115. Majd azt én tudom!
116. Mau...
117. 'morgen! mit...
118. hee Babika cső! ( Kaly bébijének 1. szülinapjára )

az utolsó mindig minden körülmények között szám nélkül Senta örökbecsűje : ... POKOL !!!!

Tele van a kom! (updated)

2014.06.14. 06:00 | agresszív kismalac | komment

Címkék: naív ügyfél Magyar Telekom óhogyazakistúrsiessenbeléje homár by malac MobilTV

...avagy malac esete a mobiltévével

Az úgy kezdődött, hogy vagy két éve lett egy okostelefonom. (Bizony!) A választott díjcsomag 10 óra díjmentes tévézést tartalmazott mobilon. Jó, mondám- nekem ez bőven elég, ha valamit meg akarnék nézni. Tényleg elég volt. Olyannyira, hogy néha hosszú ideig nem is vettem igénybe a szolgáltatást, ami így 30 nap után automatikusan megszűnt, és mindig újra aktiválni kellett. Biztos van ebben ráció, nekem mindezidáig nem sikerült rájönnöm, mi az. Aztán már nem is volt ez lényeges, mert egyszercsak úgy kiestem a pixisből, hogy egyáltalán nem sikerült újraélesztenem a cuccot. Mi tesz ilyenkor a júzer? Telefonoz. Fölhívtam őket, beszélgettünk, szent ígéretet tettek, miszerint minden erejükkel azon lesznek, hogy újra élvezhessem a mobiltelefonon való televíziózás gyönyöreit. És tényleg! Még vissza is hívtak, hogy néhány kérdést tegyenek fel. Ezzel együtt nekik sem sikerült életet lehelni a dologba, kooperációnk egy pimf (Figyelem!) sms-sel ért véget:

Tisztelt Ügyfelünk A(z) xxxxxxxxx számú bejelentés kapcsán központi hibát nem találtunk. Ha továbbra is fennáll, kérjük hívja a 1430-at! Magyar Telekom

Nem hívtam, mert alapvetően lusta vagyok, és egész jól elvoltam mobiltévézés nélkül is, valamint nem kenyerem az ügyfélszolgálatokkal folytatott eszmecsere. Mígnem elérkezett a focivébé ideje (OLÉÉÉ-OLÉ-OLÉ-OLÉÉÉ!), és úgy gondoltam, mégiscsak jó lenne egy-egy meccsbe belenézni olykor. Viszont a cég honlapján seholse találtam a megszokott aktiválási részt, ezért elzarándokoltam egy ún. T-Pontba, hogy számlám befizetésével egyidejűleg újólag megkíséreljem bekapcsoltatni a szolgáltatást. Rövid idő alatt két dolog derült ki:

  • a bejelentésem késedelmes kezelése kapcsán kaptam bő 5000 forint jóváírást
  • a Magyar Telekom Nyrt. június elsejétől megszüntette a MédiaMánia-díjcsomagokba foglalt díjmentes MobilTV szolgáltatást
    (Amit a havi számlához kapott tarifaváltoztatási táblázat apróbetűs részében sietett elrejteni, noha egy szájbavágott sms-t is küldhetett volna, ahelyett, hogy ötödször érdeklődnek ily módon, meg voltam-e elégedve szerződött partnerükkel, akiknél befizettem a számlámat. ...egyébként meg. Szintúgy sms-ben köszöntöttek a jómúltkor, abból az alkalomból, hogy pontosan ezer éve vagyok ügyfelük, és kifejezték abbéli reményüket, hogy ez a jövőben is így marad. De a tarifaváltásról, és kapcsolt részeiről nem küldtek értesítést. ...hm.)

Tegnap a spanyol-holland meccs kapcsán úgy döntöttem, hogy akkor majd tévézek saját kontóra. Mi sem egyszerűbb, gondoltam naívan, hiszen itt van a Magyar Telekom saját androidos appja, a zseniális nevű Műsorújság, ahol nemcsak tévézni, hanem előfizetni is lehet. Hogy miért egy bele épített sms-küldéssel, az megintcsak rejtély. De, ha így, akkor így. Az applikáció (ismétlem a Magyar Telekomé) fel is ajánlotta a "MOBILTVALAP" üzenet elküldését. Megtettem. Válasz (szintúgy a Magyar Telekomé):

Tisztelt Ügyfelünk! A megadott "MOBILTVALAP" kulcsszó hibás. A helyes kulcsszavakat megtekintheti a honlapunkon. Üdvözlettel: Telekom

Megfordult a sapka a fejemen, de én se most jöttem le a falvédőről. Egy "mobiltvalap" sms-sel válaszoltam, melyre azonnal jött is a riposzt:

Tisztelt Ügyfelünk! Kérése nem teljesíthető. Hiányzik a + vagy a - a kulcsszó elöl (sic!). Üdvözlettel: Telekom

Körmönfontan beírtam a plusz-jelet a kulcsszó elé, de a Telekom még körmönfontabb volt, mert a legutóbbi üzenetet nem a sima 1430, hanem a+36301430 számról írta, amire viszont nem lehetett válaszolni. (Azt hiszem, ez a harmadik dolog, amit nem értek.) Egy lépésem maradt- megismételtem a küldést a 1430-ra, mire mi volt a válasz? 

Tisztelt Ügyfelünk! A megadott "MOBILTVALAP" kulcsszó hibás. A helyes kulcsszavakat megtekintheti a honlapunkon. Üdvözlettel: Telekom

Itt feladtam- nem is láttam a meccset.

UPDATE: Mondom, akkor majd előfizetek az online ügyfélszolgálaton keresztül. De nem, mert ahogy belépnék (telefonszám>>jelszó>>belépés) lefagy a T-Mobile honlapja, csak a szájbavágott reklámjuk megy a háttérben folyamatosan. Nem először.
Igen, ez tk. egy IT-területen tevékenykedő cég.
...meg övék az Origo. Szerintem direkt csinálják. :-/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismalac.blog.hu/api/trackback/id/tr426300445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

háromlábúbogár (törölt) 2014.06.14. 06:11:24

Jó reggelt!
A posztolót lehet már?

Manyecska 2014.06.14. 08:18:25

mink errõl tudtunk mer @háromlábúbogár: én olvasok apròbetűt.. sza ezért kell homàrni. egy a4.est teleìrtak xd

helianthus 2014.06.14. 08:37:21

A posztoló időelőtt szólt hozzá. :O
Nekem kb 1 éve okos a telóm, kaptam.
Eddig mellőztem az appokat. Fázok tőlük.
A poszt nem győzött meg róla, hogy nem jól csinálom.

helianthus 2014.06.14. 08:40:59

@agresszív kismalac: van még modorosblog? Régen olvastam.
Az nem lehet, hogy a tévézősizèt pont a vb miatt szüntették meg? Merthogy sokan néznének mobilon meccset, fizessenek érte?
Bár így nem fognak. :/
Melyik meccset láttad volna?

Aureliano Buendía 2014.06.14. 09:33:26

@poszter: meccsnézés okostelóról? Bééélám, gondolkoggyá!

Cipőt a cipőboltból.

helianthus 2014.06.14. 10:29:40

@uraaam: van olyan helyzet, hogy valaki sok időt tölt várakozással munka közben és ilyenkor nincs nála tv meg ámítógép. Viszont van telója, amin meccset nézne, így csempèszve egy kis örömöt az életébe.

AtiSnatch 2014.06.14. 10:43:08

Köztudottan én vagyok az Első! Mondhat bárki előttem bármit...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.06.14. 10:48:47

@uraaam: Helianthus pontosan
megválaszolt az aggodalmadra.
Mondjuk, annyi előnye van, hogy
némileg ismer. Persze ép ésszel
nem gondolható, hogy a tévé előtt
ülve lesem a mobilmeccset.
...esetleg egy bölcsésztől. :-)

Aureliano Buendía 2014.06.14. 10:52:48

@helianthus: ezelőtt párezer évig az emberek ebben a helyzetben is feltalálták magukat okostelefon nélkül is:)

Aureliano Buendía 2014.06.14. 10:54:44

@agresszív kismalac: én meg azt gondolom, hogy épp ésszel az ember nem telefonról néz meccset. Mert az nem arra való;)

Benne van a nevében is: tele-fon. Ezt még a nembölcsészeknek is tudniuk kéne:)

Aureliano Buendía 2014.06.14. 10:58:55

Ha meghalok, meghalok,
elvisznek az angyalok,
viszek magammal sört is, bort is,
berúgatom a Szent Pétert is.
Sejehujahajj, nem lesz semmi baj!

Ha megdöglök, megdöglök,
elvisznek az ördögök,
viszek magammal szentöltvizet,
eloltom a pokoltüzet.
Sejehujahajj, nem lesz semmi baj!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.06.14. 11:14:37

Olyan jól működik a nemlázárkapcsolatúcég.

Amúgy sms-t meg minden baromságról küldenek...

Vampel Csaba 2014.06.14. 11:18:15

Ez az egyik legszarabb társaság, össze vissza számláztak, nem azt a szolgáltatást kapcsolták be amit kértem, én már rég viszont nemlátot intettem nekik!

Aureliano Buendía 2014.06.14. 11:24:38

Meg kéne nézni a Homáron pár évre visszamenőleg, hogy a voda-pannon-westel szentháromságból melyik szerepelt a legtöbbet.

Igen tudom, hogy telenor, meg tékom, de leszarom:)

helianthus 2014.06.14. 11:48:34

@uraaam: ez most eléggé trollkodás, amit írtál. Igen, lehet mást csinálni. Nézelődni, gondolkodni, olvasni. Csak van amikor eljutsz oda, hogy ezek nem szórakoztatnak. Hidd el, pár évig heti 1 napot hasonló helyzetben voltam. Mondjuk én megtehettem, hogy egyszerűen alszok. Abból úgyis hiányom van mindig. Malac lehet ezt nem teheti. Meg lehet nincs is rá igénye.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.06.14. 11:59:20

@Vampel Csaba: Igazából én eddig meg voltam elégedve velük.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.06.14. 12:00:52

@helianthus: Dehogynincs! Bármely helyzetben képes vagyok pánikszerűen elaludni. ...igen menet közben is.

Black Hole 2014.06.14. 12:06:42

Annak idején nagyon kiröhögtem a fiamat az okostelefonjával, ma meg keményebb felhasználó vagyok, mint ő. Szerintem nagyon jó dolog.

Aureliano Buendía 2014.06.14. 12:20:23

@helianthus: @agresszív kismalac: aludni jó!:)

@Black Hole: engem még mindig nem vonz. Inkább a fotózás, bringázás. Ezekre szívesebben áldoznék.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.06.14. 12:27:14

@uraaam: Nem hiszem, hogy ezeket ellentétbe kellene állítani. Biciklizni én is szeretek például. Mongjuk, nem vagyok egy nagy fotós. De azért hatalmas dolog, hogy egy tenyérnyi készülékkel hatalmas információmennyiséghez férhetsz hozzá pillanatok alatt, bármilyen témakörben. Ezerszer előfordult, hogy eszembe jutott valami, és utánanézhettem azonnal. A jómultkor Mária királynőről olvastam egy fél napot, meg persze vele kapcsolatban ezer másról.

Aureliano Buendía 2014.06.14. 12:32:06

@agresszív kismalac: én nem állítom szembe, csak azt mondom, hogy ezekre ezerszer szívesebben költök.

Nyilván, eljő az a pillanat, mikor már csak okostelót lehet majd vásárolni, és az én telefonom sem örök élet+1 nap.

Én nem tudom, kell-e, érdemes-e ekkora információbőségben tobzódni, és lehet-e egyáltalán ezzel mit kezdeni. Szerintem inkább nem, mint igen.

No, meg inkább azt látom, hogy az emberek elmerülnke a saját telefonjukban (kékfejűek lesznek), mintsem egymással beszélgessenek. Inkább kommunikálnak valakivel/bárkivel online.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.06.14. 12:36:35

@uraaam: Nyílván minden tevékenységnek van egy egészséges mértéke. Amúgy én nulla forintért kaptam a telefonomat a T-Mobiletól. (Igen, tudom, hogy nincs ingyen ebéd.) Nekem pont jó. (Például beleillik a kormányba.:-)) Nem adnék ki jelentősebb pénzt telefonért. Hatjegyű összeget semmilyen körülmények közt sem.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.06.14. 12:39:38

Na, megnéztem a spanyol-holland góljait. Félelmetes. Ha jól tudom a spanyolokat tartották a legesélyesebbnek a vb-címre.:-)

Aureliano Buendía 2014.06.14. 12:42:21

@agresszív kismalac: van, és én azt látom, hogy az emberek java nem tudja ezt a mértéket. Ritkán közlekedem a tömeggel, de olyankor mindig feltűnik, hogy kb. mindenki a telefonjában merül el. Még egy jót sem lehet szemezni dekoratív csajokkal:D

Attól kaptam agyfaszt, mikor a munkatársaim zombultak rá valami autós alkalmazásra. Addig a kávéfőzés is egy tök jó tevékenység volt, utána arról szólt, hogy taperolták a telefonjukat, és max a végén beszélték meg, hogy ki hány métert vitte el a járgányt.

Úgyhogy inkább tudjak kevesebbet a világról, de többet a barátaimról.

Aki meg kiad 6 számjegyű összeget egy egy év múlva már elavult kis telefonért, az meg is érdemli.

Te vezetés közben használod a telefonod?!

Black Hole 2014.06.14. 12:48:11

@uraaam: sokáig nem bírtam én sem, pedig jó dolog. Pl most már a navigátor helyett is ezt használom. Meg a elég sokat fotózok is vele. Mert a nikon nincs mindig nálam, viszont ha érdekes dolgot látok, a teló kamerája kéznél van, és simán csinál olyan képet, mint egy közepes compact. Valamint a szótár nagyon hasznos, meg a jegyzetelő. Meg van még egy csomó dolog. A banki dolgaim erről intézem, az összes eintézni való benne van. Pl szól, hogy lejár a kocsi műszakija, meg minden ilyen. Ha kirándulni megyek, meg tudom nézni, hogy adott helyen hova érdemes elmenni. Van egy nagyon jó parkoló app. Ha valahol megállok, csak beírom, hogy meddig akarok pakolni, és megcsinálni az elektromos parkolást, ha lejár előtte 10 perccel szól, hogy mindjárt vége, de felajánlja, hogy hosszabbíthatok. Meg ezer ilyen dolgot tud. Bárhol vagyok, tudok fillérekért telefonálni online. Mondjuk tény, hogy jó szolgáltatóval működik csak jól. Pl olyan díjcsomagom van, hogy € 10 - ért kapok 7.6 Gigát, viszont a normál telefon és sms szolgáltatást már nem is kérem. Eddig csak a hasznos dolgokról beszéltem, és akkor még ott van az, hogy bárhol vagyok, és várnom kell, nem unatkozok, mert tudok újságot olvasni, homározni, vagy bármi csinálni. Mondjuk ahhoz, hogy kényelmesen tudd használni, a 4.5 colos kell, meg olyan, ami tényleg jó. Az első okostelóm pl nagyon szar volt, de a többivel nem volt bajom.

Black Hole 2014.06.14. 12:50:42

@uraaam: ja, és € 150 sem volt, hűség nélkül. Szerintem ez nem nagy pénz.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.06.14. 12:55:25

@uraaam: Menet közben nem, de pont előttem van, látom például, hogy ki hív. De ha állok sem kell kézben tartani. Ilyenek. Black Hole nagyjából elmondta, miért jó egy ilyen kütyi, ezek többsége nálunk is elérhető. Játszani szinte egyáltalán nem szoktam vele. (De van olyan app pl. hogy ha egy bt-jeladót bedugsz az autód OBD-aljzatába, mindent kiír neked a járgányről a telefon képernyőjére grafikusan, valós időben.)

AtiSnatch 2014.06.14. 12:58:57

@uraaam: mert megérdemlem. :) a malac telefonja meg úgy illik bele a kormányba (nemauto), hogy sötét (színű) :D

helianthus 2014.06.14. 14:01:21

@agresszív kismalac: őt nem ismerem. :)
@uraaam: ez így van. Bár kérdés, hogy valaki emberekkel dolgozik sok órában, akar-e az úton is embereket nézni és hallgatni. Sok évvel ezelőtt walkmannel màszkáltam+napszemcsi. Zene a fülbe szem lecsuk. Így tudtam elviselni az utazást. Ha lett volna már okosteló, tyúúú!

helianthus 2014.06.14. 14:05:44

Lenyírtam a füvet.
Őszinte köszönetem a haarpolólnak, akik elfelhőzték az eget. Tűző napon nem bírtam volna. :)

Atörökk 2014.06.14. 14:08:18

Visszavonok minden rosszat, amit az UPC-ről mondtam! :D

Aureliano Buendía 2014.06.14. 14:16:33

@helianthus: gondolod, esténként a nőgyógyász sem akar már dugni?:D

Atörökk 2014.06.14. 14:18:56

@uraaam:
Klasszikus nőgyószászos megvan?

Nőgyógyász munka után elmegy a kocsmába, leül a pultnál, körülnéz:
-Végre arcok!
:D

Aureliano Buendía 2014.06.14. 14:27:18

@atörökk: egy másik járt az eszemben, mikor írtam:D

Aureliano Buendía 2014.06.14. 14:28:06

Bíró a tárgyaláson a nőgyógyászhoz:
- Doktor úr, fel tud valamit hozni mentségként, amiért különös kegyetlenséggel meggyilkolt egy prostituáltat?
- Tisztelt Bíró Úr! Aznap reggel hétre mentem a kórházba dolgozni. Levezettem 3 szülést, felraktam 3 pesszáriumot, 4 spirált, volt még 2 abortuszom és 12 általános nőgyógyászati vizsgálatom. Este 11-kor hullafáradtan megyek haza az utcán, mikor odalép hozzám ez a kurva:
"Té szépfiú, egy ezresért megmutassam a pinám?"

Aureliano Buendía 2014.06.14. 14:35:59

Vajon a Tékozló Röfin lesz naponta poszt?

Atörökk 2014.06.14. 14:39:10

@uraaam:
Nem, az a Fukar Emse blogon lesz! :D

helianthus 2014.06.14. 14:52:13

@uraaam: fogalmam sincs. Eddig munkakapcsolatban álltam velük. :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.06.14. 14:54:29

@atörökk: Pedig épp most akartalak rábírni, hogy írd meg. Ugyanannyi gázsit kapsz, mint én.

Black Hole 2014.06.14. 15:00:24

@helianthus: ha lett volna okosteló, akkor arról hallgattál volna zenét. Nagyon szépen szól szerintem már a legtöbb.

Black Hole 2014.06.14. 15:02:46

A posztolót lehet má'?

helianthus 2014.06.14. 15:04:03

@Black Hole: vagy blogolok rajta. Böngészek. Privizek. Ès zenèt hallgatok.

Black Hole 2014.06.14. 15:30:27

@atörökk: áááááá......!!!!!!!!! :-):-):-):-):-):-)
Ez hatalmas :-):-):-):-):-):-):-):-)

Black Hole 2014.06.14. 15:35:55

@helianthus: látom bele éreztél a lényegbe:-)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.06.14. 16:07:41

@helianthus:
Van. Azt hiszem.
Lehet. Sőt- valószínű.
A spanyol-hollandot. Nem olvastad a posztot?

helianthus 2014.06.14. 17:17:45

@agresszív kismalac: de. Még reggel. Ez az infó elveszett. :)

helianthus 2014.06.14. 17:20:05

@agresszív kismalac: az lehet, viszont a formája kizárja az OLYAN célokra történő használatát.
Szegény Igi. :DD

Aureliano Buendía 2014.06.14. 17:47:52

@helianthus: ínséges időkben előtör a lelemény:P

helianthus 2014.06.14. 17:56:09

@uraaam: van ötleted? Ne tartsd magadban! :P

Aureliano Buendía 2014.06.14. 18:06:24

@helianthus: nagylány vagy, boldogulsz egyedül is:D

Atörökk 2014.06.14. 18:11:16

@uraaam:
Sikerült lefülelni a hasmenéses griffmadarat? :D

Atörökk 2014.06.14. 18:26:10

@uraaam:
Nem szabad!!! Az születik újjá, oszt' bazi nagy szarok fognak a zégen röpködni!4!!

Aureliano Buendía 2014.06.14. 18:30:22

@atörökk: na, majd akkor szólok atinak, hogy sznaccsolja le őket:D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.06.14. 20:48:03

De keméény, tényleg itt vagytok. Ezzel mostmár én is. Ki-ki örül ennek, ki nyugalomba', de leginkább mindenki valamelyikbe. Na ezt most még én is értettem.

háromlábúbogár (törölt) 2014.06.14. 21:02:09

@Kellemes Zérókomponista: kezded elveszíteni a monyódat, igyál valamit! :-)

Aureliano Buendía 2014.06.15. 10:36:39

'reggelt!

Ez már a hétvégi?
süti beállítások módosítása