Helló!

10 évesek lettünk! ÉLJEK, ÉLJEK!

That's all, folks!

"Egyszerű figurák egyszerű életet élnek, nem veszik észre, ha saját lábukra lépnek." (C.A.F.B. -Budapest) http://www.youtube.com/watch?v=Uc6oPmmLxUM

nota bene!

"No soy un libertador. Los libertadores no existen. Son los pueblos quienes se liberan a si mismos."


(Ernesto "Che" Guevara)

FONTOS!

Internet Explorer használata esetén kisebb kompatibilitási problémák léphetnek fel.

(Ha ugyan használ még valaki IE-t.)

Bejegyzések

Friss topikok

Címkék

+n (1) 130 (1) 4K! (1) aaron swartz (1) ABBA (1) Agárd (1) Agnetha Fältskog (1) akarsz-e játszani (1) akt (1) Alföldi Róbert (1) államfő (2) Angela Merkel (1) árpa attila (1) ATV (1) audio (2) Az 50 legjobb film (1) Az ötödik pecsét (1) A hét mesterlövésze (1) a jó sör ó (1) a nemzet színésze (1) Bächer Iván (1) Bajnai Gordon (3) bajnokság (1) Balatonfüred (1) Bayer Zsolt (1) Bella étterem (1) BKV (2) Blaskó Péter (1) BMX (1) Bódi László (1) bor (1) bors (1) BuBi (1) budapest (5) Budapest Pride (2) bullshit (1) bulvár (10) bűnözés (2) celeb (3) cigány (4) cigánykérdés (5) cigánypecsenye (1) cipő (1) Cipő (1) Cser-Palkovics András (1) Csikar (1) csillag (1) csobot adél (1) Csutora étterem (1) deck (1) Dégi István (1) Deutsch Tamás (1) dohány (1) ECHO TV (1) Edda Művek (1) eger (1) Egervári Sándor (1) Együtt (1) Együtt 2014 (1) elefes (1) élelmiszer (1) emléknap (1) én kérek elnézést (2) Erdős Virág (1) errevarjálgombot! (1) étkezés (1) Európa (1) ezmiez (1) Fábri Zoltán (1) Facebook (1) Faragó (1) fekete györgy (1) fekvőrendőr (1) film (2) Fischer Annie (1) Fletó (1) foci-EB (4) Fölszállott a páva (1) Full Metal jacket (1) Ganxsta Zolee (1) Gerendás Péter (1) Gíró-Szász (1) gonzó a moziban (1) Gyarmati Fanni (1) gyász (1) Gyilkos túra (1) Hajdú-Bét (1) hajdú péter (1) Hajdú Péter (2) halloderozikate (1) Heineken (1) Hír24 (1) híradó (1) holokauszt (1) homár by malac (3) Horthy Miklós (1) Hunvald György (1) idióták (1) Illovszky Rudolf (1) Indul a bakterház (1) internetadó (1) irodalom (1) istenes bence (1) István a király (1) jánoshalma (1) János Károly (1) Japan Shinsei Symphony Orchestra (1) Járóka (2) Járóka Lívia (2) Jobbik (1) Juan Carlos (1) Juhász Gyula (1) kampányfinanszírozás (1) kazetta (2) Kettős mérce (1) kilakoltatás (1) király (1) Kőbánya (1) Kocsis Máté (1) költészet (2) komolyzene (3) koncesszió (1) Kossuth-díj (1) közélet (51) közszolgálat (1) kultúra (10) Kunhalmi Ágnes (1) Kurvaanyátokat! (1) labdarúgás (5) leopold múzeum (1) libegő (1) london (1) london 2012 (1) lord (1) lord együttes (1) löwenbräu (1) mackójelenti (3) mackó jelenti (1) magnó (1) Magyar Telekom (1) mákosguba (1) Malcolm Frager (1) március 15. (1) média (1) Mesterházy Attila (4) meztelen férfiak (1) migránsok (1) mindegyhogymit (1) MLSZ (1) mma (1) MobilTV (1) Moldova György (1) Mozart (1) mozi (2) MSzP (2) musical (1) naív ügyfél (1) Németország (1) Nemzeti Dohány Zrt. (1) norbert (1) nosztagia (1) nosztalgia (6) Óbuda (1) óhogyazakistúrsiessenbeléje (17) Olvasztó Imre (1) Orbán Viktor (2) orbán viktor (1) országgyűlés (1) Osztolykán Ágnes (1) Pálffy István (1) pályázat (1) Pannonhalmi Apátság (1) Papp Réka Kinga (1) Párbaj (1) pettyegetett kiszolgálás (2) pocsék áruk fóruma (1) politika (19) Puch László (1) Puskin (1) Puzsér Róbert (1) R.I.P. (4) Radnóti Miklós (1) rasszizmus (1) Regős Bendegúz (1) réka (1) Rey de España (1) rock (1) roma (2) roma büszkeség (1) roma integráció (2) roma march! (1) Ronin (1) rtl klub (1) rubint (1) Rudolf Barshai (1) sajtószabadság (1) Sándor Károly (1) Sánta Ferenc (1) Sarka Kata (2) schobert (1) Schobert Norbert (1) sehonnai bitang ember (1) Semjén Zsolt (1) Setét Jenő (1) Soós Imre (1) sopron (1) sör (2) spin-off (1) sport (7) Steiner Kristóf (2) Szabad Európa (1) Szabó Zsófi (1) Szerb Antal (1) szinti és roma (1) szurkolói regisztráció (1) Szvjatoszlav Richter (1) Tamás Gáspár Miklós (1) Tárki (1) Tiffán Zsolt (1) Törőcsik András (1) tőzsde (1) trafik (1) Tricollis (1) troli (1) trolibusz (1) tudomány (1) Ukrajna (1) Update1 (1) updateminuszegy (5) választás (2) Vasa (1) Vas Imre (1) vatizit? (1) vers (2) vesszőparipázás (1) Vidámpark (1) Vitézi Rend (1) vízilabda (1) voks 2021 (2) vörös (1) vörös csillag (1) vv anikó (1) vv zsófi (1) Wintermantel Zsolt (1) Wolfgang Amadeus Mozart (1) x-faktor (1) XVIII. ker (1) zene (9) ziu (1) ziu-9 (1) zsír (1) Címkefelhő

gumicukor szótár

1. kúrnám
2. sajnállak
3. irigykeCC
4. te mit tettél le az asztalra?
5. zeppelni
6. ez miért hír?
7. ki ez?
8. médiaribanc
9. ha elöbb leszopsz!
10. poronty szindróma
11. punna
12. ...az ilyenek miatt tart itt ez az ország
13. zsírdisznó
14. miért nem csináltok egy privát csetszobát
15. szilikon
16. dugnám, mint a lopott biciklit
17. fostalicska
18. "gondolj bele, mi van akkor, ha ez a te családoddal történik?"
19. agyhalott
20. repedt sarki
21. liptaikucu
22. képzeld van skajpom:)
23. csöcs:)
24. rászarnék a mellére és szétpaskolnám strandpapuccsal :)
25. Ő már vitte valamire
26. a szája meg mint a szopós-békáé
27. bikicsunáj
28. sunáznám
29. subáznám
30. meztelenül rákjárásban
31. blokkolnám
32. szúrnám a fosóját/fingóját
33. szurikáták tök állatok
34. szívnám már azt a jó kis kórházi gázt
35. pusztulj-gurulj
36. megdoblak cicakakával
37. legalja
38. "első"
39. savanya a szőlő nektek
40. púzóba/popóba engedi?
41. háj
42. szifon
43. PROMO, promózik, prometto
44. És akkor most énekeljük el a Csillagdalt!
45. Mazsola és Tádé, a faxom a szádé :)
46. béla?
47. van az a pénz
48. banooon
49. Hol van Kaly?
50. napi lindszi / stohl /
51. nyestesedjünk
52. retekklub
53. van egy cigid?
54. szánalmasak vagytok
55. ti sose dolgoztok?
56. sztivin szegál rózsája
57. eddig se néztem ezt a szart
58. nincs tévém
59. fikagépek
60. a ... poszthoz mé nem lehet kommentelni?
61. belterjes köcsögök
62. picsuka
63. kulturpolitika
64. gusztustalan antropomorfizáció
65. mi van veletek? semmi?
66. nem figyelsz, nem koncentrálsz
67. én nyertem az egyidejű komment versenyt!
68. EKV
69. megpusztult, mint Nessi
70. 100.!
71. fosódelfing
72. Kibaszott Blog Motor
73. ó, hogy pöcsözze a Kozsó!
74. MI, HA?
75. nem figyelsz, nem koncentrálsz
76. Te nézd... Gondold át!
77.. ánuszrózsa
78. kávét? cégeset
79. el lesz verve lánccal (by Senta)
80. rád ül a szumós
81. oszi, nemoszi, nem kap mást
82. ...de én vagyok a hülye, hogy ezt/erre elolvastam/rákattintottam
83. szégyenlem, hogy magyar vagyok
84. 5000.!
85. üdv a klubban!
86. rakj föl egy képet magadról/nődről/hapsidról/pingvinedről
87. nem értem, miért nem egy gyári munkással, vagy hidegburkolóval, villanyszerelővel, ..., jött össze?
88. vigyázz, mer' megtalállak, lenyomozom az IP címed !
89. a Terry Black / a Kolosy kurva annyát !
90. dingókutyák
91. mit akartál ezzel a kommentel közölni?
92. irigylem a problémádat
93. dubajozik
94. damuznám
95. akkor én leszarom, te ráturházol, Johnny meg a kupacra helyezi a fogselymét
96. a hal minden létforma számára mérgező
97. kommentelés a legfölsőbb szinteken
98. ... ezt már írtam!
99. ... hogy ne szakadjon meg a lánc(?)
100. most végre kimutattad a fogad sárgáját
101. Ryby csak önmagát adja
102. jó magyar mentalitás
103. apa kezdődik!
104. popcornt valaki?
105. ti elolvassátok a postot mielőtt kirakjátok?
106. ti ezért pénzt kaptok?
107. időspirálba kerültem!
108. azt hittem ennél nincs lejjebb / mindig van lejjebb
109. megérett a világ a pusztulásra
110. húskos
111. megstrausskahnolnám
112. ordas glammodell
113. gülüszemű csivava
114. Fendi-szakajtó
115. Majd azt én tudom!
116. Mau...
117. 'morgen! mit...
118. hee Babika cső! ( Kaly bébijének 1. szülinapjára )

az utolsó mindig minden körülmények között szám nélkül Senta örökbecsűje : ... POKOL !!!!

Évértékelés

2013.02.26. 08:58 | anonymand | komment

Az évértékelések ideje vagyon. 

Úgy érzem, én sem maradhatok ki, megteszem tehát.

 

Az elmúlt év ölég szar volt.

 

anonymand

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismalac.blog.hu/api/trackback/id/tr605104648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maroz 2013.02.26. 11:35:17

@agresszív kismalac: Milyen vicces evidencia ez, hogy mindig minden elmúltév rosszabb, mint az előző, de jobb, mint a rákövetkező. :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.26. 11:59:03

@maroz: Bki, és ez már 45 éve így megy! Jó, talán nem szig. mon. csök.
Kádár ígéreteire nem emlékszem, de Grósztól kezdve megvannak.

anonymand 2013.02.26. 12:21:07

@agresszív kismalac:

Tisztelt agresszív kismalac!

A sírós korszakomból már kinőttem (lassan ismét becsinálós következik), de félek, hogy van némi igazság abban, amit írtál.
Engem nem nyomaszt a kötelező kincstári optimizmus (egyéni képviselői indítványra az Alaptörvény része lesz), tehát nyugodtan jósolhatok.
Számtalan elemző már régóta mondogatja, hogy "lejjebb már nem!", s mindig kiderül, hogy dehogynem.
Nem kel ahhoz nagy jóstehetség, hogy látva a KSH gyors és kevésbé gyorsjelentéseket az előttünk álló évet közel olyan szarnak lássam, mint az elmúltat.

Tisztelettel:
anonymand

maroz 2013.02.26. 12:31:14

@agresszív kismalac: Na, látod, ezért furcsa egy műfaj ez az évértékelés, mert mindig kérdés, hogy valójában mit is értékelsz? Számomra például a 2012-es év egy kiemelkedően jó év volt, talán bátran kijelenthetem, hogy az elmúltötév legjobb esztendeje. De ha ezt bizonyos közegekben el merem mondani lepirongatnak, hogy szégyelljem magam, rossz volt, és szíveskedjek inkább ezt egyrészt gondolni, másrészt hangoztatni. :)

anonymand 2013.02.26. 12:40:20

@maroz:

Tisztelt maroz!

Én, a magam részéről, semmi kivetnivalót nem látok abban, ha valaki saját életét, egyéni sikereit teszi az első sorba, amikor értékel.
Lehet.
Az ország életét, a társadalom többségének szempontjait figyelembe véve azt hiszem, Te sem értékeled jónak az elmúlt évet és annak "eredményeit".

Tisztelettel:
anonymand

maroz 2013.02.26. 12:58:43

@anonymand: Az ilyenkor igazán a bajom, hogy nekem elég szűk, mondhatni semmilyen tudásom nincs arról, hogy milyen szempontjai vannak a társadalom többségének. Ha pedig nem ismerem a szempontjaikat, akkor honnan is tudnám megmondani, hogy azok figyelembevételével milyen is az elmúlt esztendő?

anonymand 2013.02.26. 13:21:51

@maroz:

Tisztelt maroz!

Nem állíthatod, hogy a mások, a többség véleményéről "semmilyen tudomásod nincs".
Netezel, valószínűleg nézel TV-t (talán többfélét is), lehet, hogy újság is kerül a kezedbe, szóval valamit csak-csak összeszedsz.
Hogy milyen lehet annak a véleménye, akinek 60 ezerről 47-re növelték a közmunkabérét, akiknek a szociális segélyét 26 ezerről felemelték 22 800-ra, azok véleményét sehol nem találod?
Ha olvasol netán KSH jelentéseket, akkor a kincstári sikerpropaganda rémlik fel?
Amiket Bonsai Duce elmondott, azok a számok szerinted valósak?
És ha nem, gondolod, hogy más nem veszi észre, és nem kritikus?
A társadalom nekem itt, ahol élek a falu közössége.
A feleségemnek, míg nyugdíj mellett dolgozott, az iskolai közösség.
Amit mi tapasztalunk a saját (mikro)társadalmunkban, az nem általános?
Az infláció téged másképp érint, mint a szomszédomat?
Dehogynem tudod, hogy mi a véleménye annak, aki a hallott beszéden elgondolkodik, aki a győzelmi jelentések szórólapjait olvassa, és elmélázik rajtuk.
Tudod.

Tisztelettel:
anonymand

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.26. 14:02:07

@anonymand: @maroz: Próbáltam felidézni olyan időszakot, amikor felhőtlenül jó volt itt élni. Amilyen a prágai tavasz lehetett a cseheknek, szlovákoknak, anno. Mikor úgy tűnt volna, hogy "Igen, megcsináljuk! Mi. Együtt."
Nem leltem ilyet.
Pillanatokat.
Talán.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.26. 14:05:32

Itt jobb időkben sincs mosoly. Csak fogaknak az csikorgatása.
Pillanatok alatt meg tudom mondani csupán az arcokról, hogy a Grabenen, vagy a Váci utcán sétálok.

anonymand 2013.02.26. 14:13:48

@agresszív kismalac:

Tisztelt agresszív kismalac!

Mondhatom, nagy a Te tudományod!
Még jó, hogy az arcokból megmondod.
Láttál Te a Grabenen egyetlen plakátot Gyurcsány és Bajnai arcával?

Tisztelettel:
anonymand

maroz 2013.02.26. 14:25:05

@anonymand: Pontosan. Nekem arról van tudomásom, hogy a társadalom véleményeiről az általam követett véleményközvetítők miket mondanak. Nos, az utóbbi időkben finoman szólva is kezd megrendülni bennük a bizalmam, kezdem egyre sűrűbben azt hinni, hogy közvetítés helyett inkább gyártanak, így nekem nem nagyon áll módomban megtudni, hogy az, amit a véleményközvetítő elém tár az most vajon tényleg a társadalom, avagy inkább a véleményközvetítő véleménye.

Valamint az is áll, hogy bizonyos számokból, mutatókból, tudok következtetni arra, hogy mi lehet a társadalomban az uralkodó vélemény, de ez megint nem maga a megismert vélemény, hanem az, amit én gondolok annak.

És igen, én erősen kockázatosnak tartom a mikroközösségben tapasztaltak általánosítását, gondolj a klasszikus viccre (A világon minden ötödik ember kínai. Á, ez egészen biztosan nincs így, én a falumban ismerek kb. 200 embert, és nem hogy negyven, de egyetlen kínai sincs köztük!), így emiatt számomra sokkal rokonszenvesebb egy olyan bármiértékelés, amelyik azzal kezdi, hogy nekem ezek és ezek a szempontjaim, és ezekhez képest a 2012-es év számomra ilyen és ilyen. A 2011-es pedig ugyanazon szempontok szerint olyan és olyan volt. És így tovább, vissza, ameddig kedvünk tartja.

anonymand 2013.02.26. 14:28:41

@maroz:

Tisztelt maroz!

Szóval részletezzem az évértékelőmet?

Tisztelettel:
anonymand

maroz 2013.02.26. 14:55:49

@anonymand: Külföldön élő, hazánkban ideiglenesen tartózkodó nem túl közeli ismerőseim szokták néha nekem szegezni a kérést, hogy ugyan, tudnék-e ajánlani nekik egy jó budapesti éttermet. Sajnos nem tudok, válaszolom, amire egy picit kiakadnak, és visszakérdeznek, hogy miért, mert nem ismerem a budapesti éttermeket? Nem, válaszolom, azokat még csak-csak, inkább az a gondom, hogy téged nem ismerlek. Például fogalmam sincs, hogy mit takar nálad a "jó étterem" fogalma. Hogy tudnék úgy ajánlani, ha nem ismerem az ízlésedet, a szempontjaidat, az elvárásaidat?

Ugyanez van az évértékeléssel is. Csak akkor bírna számomra komolyabb jelentéssel az, hogy te "ölég szar"-nak mondod az elmúlt évet, ha nagyon alaposan ismernélek. Én speciel nem éreznék késztetést arra, hogy évet értékeljek, mert egyrészt nem vagyok olyan pozícióban, hogy el kellene számolnom a megbízóim felé, másrészt pedig hiszem azt, hogy a többi embertársam is van annyira értelmes, hogy saját maga is el tudja végezni ezt az értékelést, így sajnos a kérdésedre érdemben nem tudok válaszolni.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.26. 15:21:26

@maroz: Te nem vagy rokona a Török Gabinak?
(Ajánlott irodalom: Ephraim Kishon- Eichmann vall.)

maroz 2013.02.26. 15:51:26

@agresszív kismalac: Most egy ideig próbálom dekódolni, hogy mi is az, amit valójában kérdezni szerettél volna. ;)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.26. 16:07:01

@maroz: Sok szerencsét!
(Az említett írást, ha nem ismernéd, azt hiszem, a Veszett ernyő nyele c. kötetben találod. A vége felé.)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.26. 16:30:21

@maroz: Ne keresd, itt van:
Efrájim Kishon:
EICHMANN VALL
Államügyész: - Mi a
véleménye a 2x2-ről?
Adolf: - Nem vagyok
matematikus.
Á: - Mégis. Véleménye
szerint mennyi 2x2?
A: - A számtani
műveletek sosem
tartoztak
hatáskörömbe.
Amennyiben mégis
felmerült ilyen
természetű probléma,
tüstént
átszármaztattam az
illetékes
ügyosztályokhoz. A
döntés mindenesetre
Schultz kezében volt.
Á: - Szóval nem tudja,
mennyi 2x2?
A: - Nem vagyok
kompetens.
Á: - És ha én azt
mondom magának,
hogy maga nagyon is
jól tudja, mennyi 2x2?
A: - Schultz foglalkozott
a számokkal.
Á: - Valahányszor meg
akarta tehát tudni,
hogy mennyi 2x2,
elment Schultzhoz?
A: - Nem feltétlenül.
Telefonon is
megérdeklődhettem.
Ámbátor engedtessék
megjegyeznem, hogy
Schultzot 1943 őszén
Salzkammergutba
helyezték át, és ott
találkoztam vele
Lubkénél.
Á: - Lubke tudta,
mennyi 2x2?
A: - Nem tudom,
kérem. Sosem
fordultam hozzá ezzel a
problémával. Schultzcal
álltam kapcsolatban.
Á: - Schultz tehát tudta
a megoldást a 2x2-re?
A: - Nem tudhatom,
mert nem voltam a
helyében.
Á: - De feltételezhető,
hogy Schultz tudta,
ugyebár?
A: - Mindenkor
tartózkodtam
feletteseim bírálatától.
Á: - Mennyi jött ki
Schultznak?
A: - Nem emlékszem.
Á: - Akkor hogyan
magyarázza meg, hogy
a 6021-es számú
okmányra maga
feljegyezte: 2x2=4?
A: - Ilyen nincs.
Á (átadja neki az
okmányt): - Maga írta
ezt?
A (gondos vizsgálat
után): - Igenis.
Á: - A maga kézírása?
A: - Nem.
Á: - Hogyhogy?
A: - Az okmány
dátumának
időpontjában nem
tartózkodtam
Berlinben.
Á: - De hiszen az
okmányt Münchenben
állították ki.
A: - Mégis Linzben
voltam.
Á: - Akkor honnét van
az aláírása?
A: - Utólag
odabiggyesztették. Meg
kell azonban
jegyeznem, hogy a
számok meglehetősen
elmosódottak. A 4-es
szám például 7-esnek
is felfogható.
Á: - 2x2 tehát 7?
A: - Ezt sohasem
állítottam. Nem vagyok
matematikus.
Megjegyzésem csupán
annak megállapítására
szorítkozott, hogy a
6021-es számú
okmányon a 4-es szám
7-esnek is olvasható.
Á: - Szóval?
A: - Dachauban voltam.
Á: - Arra a kérdésre
válaszoljon kérem,
hogy mennyi 2x2.
A: - Nem tudhatom.
Á: - Akkor miért
mondott 7-et?
A: - Nem mondtam 7-
et. Csak megjegyeztem,
hogy egyes
okmányokon a 4-es
szám 7-esnek is
olvasható.
Á: - Nincs szó
okmányokról. Csak egy
okmányról van szó, a
6021-es számúról.
A: - Nem vállalhatom a
felelősséget az
okmányért, amelynek
aláírásakor Linzben
tartózkodtam.
Á: - Tehát mégis Linz?
A: - Amennyiben a
tények
rekonstruálhatók.
Á: - És én azt mondom,
hogy nem okozott
magának sohasem
fejfájást a 2x2
kiszámítása!
A: - Legyen szabad
hangsúlyoznom, hogy
nem vagyok
matematikus.
Á: - Emelje fel két ujját!
A (felemeli): - Esküszöm
az élő Istenre...
Á: - Nem kértem, hogy
esküdjön, arra kértem,
hogy emelje fel két
ujját.
A: - Kérem szépen.
Szabadna egy fontos
bejelentést tennem?
A törvényszék elnöke: -
Tegye.
Adolf: - Lubkét 1943
nyarán áthelyezték a
Protektorátusba, és
ezért nem
találkozhattam
Schultzcal 1943 őszén
Salzkammergutban.
Államügyész: - Mi köze
van ennek ehhez?
A: - Csak az igazat
akarom vallani. Lubke
nem volt beavatva
Schultz dolgaiba.
Á: - Akkor nem volt
beavatva. Engem csak
az érdekel, hogy hány
ujjat emelt fel.
A: - Nincs tudomásom
arról, hogy Lubke
valaha is ujjat emelt
volna.
Á: - Magáról beszélek!
Hány ujjat emelt föl?
A: - A jelek szerint
kettőt. Jóllehet nem
vállalhatom a
felelősséget az
esetleges
pontatlanságért. Sosem
foglalkoztam
matematikával.
Á: - Nem baj. Emelje fel
másik kezének két ujját
is.
A (együttműködik).
Á: - Hány ujjat lát?
A: - Tízet.
Á: - A felemelt ujjakat
kérdeztem!
A: - Én látom a nem
felemelteket is.
Á: - Ismétlem: hány
felemelt ujja van?
A: - A nem felemeltek is
az enyémek.
Á: - De nem azokról
van szó!
A: - Ezen nagyon
csodálkozom. A nem
felemeltek ugyanis
összujjaim 60
százalékát képezik,
átlagosan tíz ujjat véve
alapul, vagyis 50
százalékos többséget
képviselnek a nem
felemeltekkel szemben,
ha nem tévedek.
Á: - Tegyük fel. Én
azonban arra vagyok
kíváncsi, hogy
véleménye szerint a
felemelt két ujja meg a
másik két ujja mennyit
tesznek ki összesen.
A: - Mostan?
Á: - Igen. Számolja
meg, kérem.
A (több sikertelen
kísérletet tesz): - Nem
megy.
Á: - Már miért nem?
A: - Hozzá vagyok
szokva ahhoz, hogy az
ujjamat végigfuttatom a
számlálandó tárgyakon.
Jelen esetben igen
zavarólag hat, hogy a
végigfutó ujjam azonos
a megszámlálandóval,
tehát veszélyes
kettőség esete forog
fenn. Esküm
precizitásra kötelez.
Nyilatkozni szeretnék.
A törvényszék elnöke: -
Nyilatkozzon.
Adolf: - Távol áll tőlem
annak a benyomásnak
a keltése, mintha
teljesen elzárkóznék
azon verzió latolgatása
elől, mely szerint 2x2,
bizonyos körülmények
között, a 4-es számot
megközelítő eredményt
adhatja, noha
hangsúlyozni kívánom,
hogy sohasem
foglalkoztam
tudományos munkával,
mivel ez hatásköri
túllépéssel lett volna
azonos. Alázatosan
kérném Schultz
kihallgatását, tekintettel
arra, hogy nevezett
felelős pozíciót töltött
be az említett
időszakban
Garmischpartenkirchen
ben.
Államügyész: - Azt
veszem ki szavaiból,
hogy elfogadja Schultz
álláspontját a 2x2-vel
kapcsolatban.
A: - Már mondottam,
hogy nem vállalhatom a
számszerű felelősséget
mindaddig, amíg eskü
alatt vallok. Ugyanakkor
azonban hajlandó
vagyok magamra
vállalni minden
releváns megoldást,
csak hogy elkerüljem a
makacs ellenkezés
csalóka látszatát.
Á: - Tehát beismeri,
hogy 2x2 az 4?
A: - Erre vonatkozólag
már tettem bejelentést,
ha nem tévedek.
Á: - Szeretném még
egyszer hallani!
A: - Erre vonatkozólag
már tettem bejelentést,
ha nem tévedek.
Á: - A bejelentést magát
még egyszer!
A: - Kérem. Hitem és
meggyőződésem, hogy
az említett matematikai
művelet megoldása
nagyjában azonos az
államügyész úr által
említettel.
Á (a falhoz szorítja): -
Tehát négy?
A: - Fel lehet tételezni.
Á (szorítja): - Négy, igen
vagy nem?
A: - Az előbbi.
Á: - Köszönöm. Csak
ennyit akartam tudni...

anonymand 2013.02.26. 16:44:29

@maroz:

Tisztelt maroz!

Ha nem tudsz, hát nem tudsz.
Sebaj!
Azért kissé részletezném, hogy könnyebben megérts.

Több oka van annak, hogy annyira leminősítettem az elmúlt évet.
Kezdjük azzal, hogy nem teljesültek várakozásaim. Nem a Mikulástól vártam, hanem a kormányzattól.
"A Fidesz elnöke ugyanakkor rámutatott: akármilyen elsöprő fölénnyel is győztek vasárnap, a következő évek során számukra a legfontosabb a szerénység és az alázat kell, hogy maradjon." - írta a HVG 2010.04.12.-én. Azóta eltelt némi idő, talán nem is kerülne olyan sokba, de igazán elvártam volna a kormányzó 2/3-tól, hogy hangulatjavító intézkedésként elkezdje bevezetni a szerénységet és az alázatot. Amit helyette tett, az nagyobb szegénység (egy betű differencia, de mekkora különbség!), és az alázatot nem gyakorolja, hanem megaláz (társadalmi csoportokat, szakszervezeteket, ellentmondókat, st).
De kifogásolom azt is, hogy Lézer Jani 2010.12.20.-án tett kijelentése sem nagyon látszik beindulni (pénzbe talán ez sem került volna), hogy "Figyelni kell a kritikákra". Lásd a legutóbbi példák: felsőoktatási "reformot" ért kritikák, vagy éppen a bizottsági helyek újraosztása a Parlamentben.
Ezek azért nem annyira magánügyek, mégis figyelek rájuk olykor.
Oszt nézzük a pénzben is mérhető, jövőnket nagyban befolyásoló dolgokat.
A teljesség igénye nélkül:

GDP növekedés - halottról vagy jót, vagy semmit...

GDP arányos államadósság - dicsekedni ezzel sem nagyon lehet... (magyarázkodást?)...

A Forint árfolyama - ha nem is szégyentáblára kívánkozók, de dicsőségtáblára sem...

Állampapírok átlaghozama - az eltelt időben kibocsájtott állampapírok magas kamatát ha tekintem, háááát...

Infláció - nincsen rajta semmi szégyelleni való, listavezetők vagyunk, legyünk rá büszkék...

Fogyasztás - a gyorsjelentések adatait mínusz eggyel szorozva elfogadható érték jön ki...

Beruházások - megint csúcs ez az érzés, kérdés az, hogy lehet-e lejjebb? A ráta 15%-nál. Van ennél lejjebb?

Export - szemlélet kérdése, hogy a forint jelenlegi árfolyama hogyan van rá hatással; a kecskeméti Mercedest, a zemútnyócév egyik csontvázát oly nagy várakozás előzte meg, ám lett bőven olyan ami sikerrel ellensúlyozza a teljesítményét, a külvilág recessziója az mi érvényesül, stb., stb.

Reálbérek - kinek a reálbére? Az egykulcsos adórendszer kedvezményezettjeinek, vagy a havi 240 ezer alatt keresőké?
Amúgy csökkent.

Foglalkoztatottak száma - a kormány metodikája szerint a három hónapig, napi hat, vagy négy órában közfoglalkoztatott szerencsétleneket is teljes foglalkoztatottnak tekintve már-már eredményről is szólhatnánk, csak az a fránya versenyszféra teljesíthetne már végre kicsit jobban...
Cca. -35 ezer munkahely

Építőipar - nincs mit hozzáfűzzek...

Mondom a teljesség igénye nélkül.
Nos, ezen "eredmények" késztettek magvas véleményem megfogalmazására.

Tisztelettel:
anonymand

Ps.: a magánéleti hatást elég jól sikerült kiszűrnöm.
Ugye?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.26. 16:52:18

@maroz: Bekopizok neked
egy kommentet a Tékozló
Homárról. Kérdésem: melyik
országban él Jani haverja?
Jani haverja
· alfa-kontakt.info/
2013.02.26. 16:40:54
@vénszivar : Nem tudom,
hogy a petáknak mi az
árfolyama, meg mennyi időre
gondoltad azt a 2 222 222
számot, de azért
biztosíthatlak, hogy egyelőre
itt sem gazdagodtam meg :)
Viszont nyugodtan élek, nem
cseszeget senki, sőt inkább
itt segíteni akar mindenki,
legyen szó akár hivatalról,
rendőrről, vagy éppen
magánemberről. És nekem
inkább ez a lényeg.

maroz 2013.02.26. 17:38:18

@agresszív kismalac: Érzetem én már az elején, hogy jobban jövök ki, ha bevallom, hogy Török Gábor az ikertestvérem. :)

Szóval értsem úgy, hogy ha nem jelentem ki határozottan és egyértelműen, miszerint a 2012-es év a társadalom többsége szerint rossz volt, akkor én egy akkora náci vagyok, mint Eichmann, és az analógia szerint valójában én vagyok a rossz évért a felelős, csak nem akarom ezt elismerni?

maroz 2013.02.26. 17:42:38

@anonymand: Érzem én, nagyon érzem, hogy te 2014-ben nem fogsz (megint?) a fideszre szavazni... ;)

maroz 2013.02.26. 17:59:33

@agresszív kismalac: Francbamár, megnéztem ezt a Török Gábort, és szomorúan állapítottam meg, hogy nem lehetne az ikertestvérem, vénebb vagyok nála, hogy a fene enné meg. :(

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.26. 18:19:40

@maroz: Sajnos én is.:-( (T.G. 41).
Egyre több embernél vagyok öregebb. Nem lesz ez így jó.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.26. 18:30:05

@agresszív kismalac:
Józsi bácsit kórházba viszik.
Meglepődve látja, hogy
körülötte egyre-másra halnak
meg az emberek.
Feldúltan vonja kérdőre a
főorvost:
-Felháborító, miért nem teszik a
reménytelen eseteket külön
kórterembe?
Mire a doki:
-Legyen erős, Józsi bácsi, ez
az!
süti beállítások módosítása